sobota, 26 sierpnia 2017

Jestem studentką! Pielęgniarstwo i co jeszcze?

Dzień dobry, cześć i czołem!

Pierwsze literki powolutku dobierają się w grupy tworząc słowa. Te z kolei układają się w pewien logiczny sposób, który umożliwia nam rozumienie tego co czytamy- zdania. Tak oto powstaje mój pierwszy na tym blogu, skierowany do Was, wpis.





Panie i Panowie, oto ja- studentka pierwszego roku pielęgniarstwa. Pewnie zastanawiacie się o czym będzie mój blog. Albo nie- Wy już wiecie, że jako studentka pięknego medycznego kierunku będę Was obrzucała medycznymi wpisami. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle i uda nam się zaprzyjaźnić tworząc zgraną blogową rodzinę. Nie ukrywam, że mam trochę zainteresowań, więc i tym będę się z Wami na bieżąco dzieliła. Zdradziłabym jakiego typu wpisy chciałabym udostępniać, ale Ciii.... . Wszystko wyjdzie w praniu. Będziemy poznawać się stopniowo, bo przecież nie ma nic lepszego od wzajemnego odkrywania siebie. Prawda? Wyobraźmy sobie chłopaka zapraszającego na kawę nowo poznaną dziewczynę. Zaczyna się bardzo fajnie, idą do kawiarni, zamawiają ulubione espresso, ale zanim ono jest na stole, chłopak zna całą historię życia tej malutkiej, niepozornej gaduły.  Czy to nie zabija chęci dalszego poznania drugiej osoby?
Kochani! Chciałabym żebyśmy dali sobie szansę na stawianie kolejnych malutkich kroków naszej znajomości, a ja w zamian będę podrzucała posty, będące stu procentowym odzwierciedleniem mnie. Mam nadzieję, że Wy również będziecie udzielać się w komentarzach, żebym i ja mogła poznać Was.
Aaaa, omal nie zapomniałabym się przedstawić. Jestem Pigułeczka... FitPigułeczka.

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anatomia- Strach ma wielkie oczy?

Piątek. Godzina 6.10, otwieram oczy zbudzona przez najbardziej znienawidzoną melodię- dźwięk mojego budzika. Leżę, nie mam ochoty wychodzi...